Jan 15, 2007

88 liiget Agloco's, palju sellega teenib?

Olen nüüd kümme päeva olnud Agloco liige ja paras aeg anda väike ülevaade võrgustikust ning seletada veel kord, miks on kasulik juba praegu liituda.

Need, kes juba on liitunud teavad, et tegemist on statistika lehega, kus kirjas otsesed sinu alla liitujad (direct referrals) ja omakorda sinu liitujate alla liitunud (extended referrals). Nagu näha, on minul siis 88 referral'i, kusjuures ainult 16 otse liitujat. See tähendab, et iga otsese liituja kaudu on minu võrgustikku tulnud keskmiselt tervelt 4,5 uut inimest, mis on väga hea näitaja.

Ok, tore kõik, aga mis see rahas teeb? Kuna Viewbar tuleb alles veebruaris, on seda raske ette prognoosida. Aga katsun seda siiski teha, võttes abiks nn. Simmonsi raporti, kus on kõige tagasihoidlikum stsenaarium Agloco käivitumise kohta. Selle järgi teenib algul iga Agloco member 5-15$ kuus, võtame omakorda miinimumi ehk kasutaja teenib 5$ kuus. Lisaks teenib ta iga oma referrali pealt 1/5 tuludest ehk siis 5$ x 1/5 = 1$ kasutaja pealt.

See tähendab, et kui mul on 88 referrali, siis minu kuu teenistus alguses oleks 5$ + 88$ = 93$, mis ei tee igakuise lisateenistusena sugugi mitte paha. Lisaks, plaanin saada 200 referral'i viewbari väljatuleku ajaks. Ja edasi, kui viewbar on olemas ja ka reaalsed tulemused näha, siis võib vaid arvata, kuidas liitujate arv kasvab.

Nii et nagu näha - kõige targem on alustada täna ja kasvatada ka oma võrgustik!

Liitu AGLOCO'ga siin!

Ja saada mulle mail agloco@hot.ee, aitan ka Sul võrgustiku loomist alustada.

No comments: