See on üks põhiline küsimus, mida mulle on esitatud. Vastus peitub tegelikult põhimõttes, miks AGLOCO üldse prelaunch meetodit kasutab.
Nagu varem rääkisin, on süsteemi tuum Viewbar, kuhu firmad reklaami ostavad. Oletame nüüd, et esmalt oleks lastud välja hoopis Viewbar, ilma varasemalt avalikkusele infot jagamata. Kui palju oleks siis algul kasutajaid? Võb-olla AGLOCO loojate mõned sõbrad, ütleme 100 kasutajat. Edasi, kui paljud firmad ostaksid Viewbar'ile reklaami, et jõuda 100 kasutajani? Teisalt, kui Viewbar'i välja laskmise ajaks on kogutud nt. milj kasutajat, siis on olemas hea baas ja reklaamijate leidmine palju kergem...
Siin on ka AGLOCO see konks, mida paljud ei mõista. Nimelt - mida rohkem kasutajaid, seda rohkem raha süsteem toodab. Vahendustasudena on võimalik välja kaubelda suuremaid %, reklaam jõuab üha suurema kasutajaskonnani, tehakse üha rohkem otsinguid jne. Paljud arvavad, et on mingi kindel stabiilne summa, mis siis jagatakse kasutajate vahel ära, et mida rohkem kasutajaid, seda väiksem on igaühe summa. EI ole, süsteemi tulu sõltub otseselt kasutajate arvust!
Nii et kokkuvõte, mida rohkem kasutajaid on Viewbari väljatuleku ajaks, seda suurem on reklaamijate huvi sinna raha panna! Selge on ka see, et kui juba raha hakatakse reaalselt teenima ja tšekke saama, siis hakkab alles tormilisem liitumine pihta, kuna nähakse, et süsteem toimibki. Ja siis saab oluliseks see, et sina juba asud võrgustiku ülemistel astmetel ja saad uued liikmed enda alla. Nii et tasub liituda juba täna!
Nagu varem rääkisin, on süsteemi tuum Viewbar, kuhu firmad reklaami ostavad. Oletame nüüd, et esmalt oleks lastud välja hoopis Viewbar, ilma varasemalt avalikkusele infot jagamata. Kui palju oleks siis algul kasutajaid? Võb-olla AGLOCO loojate mõned sõbrad, ütleme 100 kasutajat. Edasi, kui paljud firmad ostaksid Viewbar'ile reklaami, et jõuda 100 kasutajani? Teisalt, kui Viewbar'i välja laskmise ajaks on kogutud nt. milj kasutajat, siis on olemas hea baas ja reklaamijate leidmine palju kergem...
Siin on ka AGLOCO see konks, mida paljud ei mõista. Nimelt - mida rohkem kasutajaid, seda rohkem raha süsteem toodab. Vahendustasudena on võimalik välja kaubelda suuremaid %, reklaam jõuab üha suurema kasutajaskonnani, tehakse üha rohkem otsinguid jne. Paljud arvavad, et on mingi kindel stabiilne summa, mis siis jagatakse kasutajate vahel ära, et mida rohkem kasutajaid, seda väiksem on igaühe summa. EI ole, süsteemi tulu sõltub otseselt kasutajate arvust!
Nii et kokkuvõte, mida rohkem kasutajaid on Viewbari väljatuleku ajaks, seda suurem on reklaamijate huvi sinna raha panna! Selge on ka see, et kui juba raha hakatakse reaalselt teenima ja tšekke saama, siis hakkab alles tormilisem liitumine pihta, kuna nähakse, et süsteem toimibki. Ja siis saab oluliseks see, et sina juba asud võrgustiku ülemistel astmetel ja saad uued liikmed enda alla. Nii et tasub liituda juba täna!
No comments:
Post a Comment