Jan 25, 2007

Kuidas kasvada?

Või siis pikemalt öeldes, kuidas kasvatada oma agloco võrgustikku? Kasutan näitena omaenda statistikat täna hommikuse seisuga:
Nagu näha, siis täpselt 3 nädalaga olen saavutanud 250 liitujat. Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida, vaid hoopis seda rõhutada, et minu otseste ja kaudsete liitujate suhe on 1/5. Ehk iga otse minu alla liituja toob keskmiselt 5 kaudselt minu alla liitujat. Paljud kurdavad seda, et direct referral'e on küll väga palju, aga võrgustik ei levi sealt edasi. Minu arvamus on, et pole tehtud piisavat selgitustööd.

Mina soovitan ikka, et tee endale AGLOCO põhimõte detailideni selgeks, siis räägi sellest põhjalikult oma lähematele sõpradele-tuttavatele ja küll siis asi ka levima hakkab. Kui Sa hakkad siin mõne teise mehe kombel spämmi saatma, siis esiteks riskid ka oma kasutajakonto kustutamisega, aga teisalt Su võrgustik ei levi edasi. Saad mõne otsese liituja, kes asjast midagi ei jaga, ei viitsi ise uurida ja ilmselt unustab kogu asja mõne päeva pärast. Ja see tähendab, et temast ei saa ka aktiivset liiget, kes Viewbariga surfima hakkaks. Lisaks, lihtsalt üleskutse "liitu tasuta programmiga ja teeni palju raha", tekitab üldjuhul pigem just tõrjuva emotsiooni, mida hiljem on palju raskem ümber kujundada.

No comments: